Tonery do firmy w specjalnych cenach – jak zaoszczędzić?

Tonery do firmy w specjalnych cenach – jak zaoszczędzić?

W wielu firmach drukowanie jest na porządku dziennym. Jeśli dokumentów jest sporo, to często trzeba kupować papier i tonery lub tusze, co generuje spore koszty. Jednak można spróbować zoptymalizować ten wydatek, wystarczy przestrzegać kilku zasad. Jakich? Dowiesz się z naszego poradnika!

Jak zaoszczędzić na wydrukach w firmie?

Przede wszystkim warto odpowiednio zaplanować drukowanie już na etapie wyboru urządzenia. Drukarkę, skaner czy ksero trzeba dostosować do potrzeb i specyfiki firmy. W małych biurach czasami drukuje się nawet codziennie wiele stron (zwłaszcza w biurach rachunkowych czy rozliczeniowych), ale często nie ma budżetu na naprawdę dobre urządzenie wielofunkcyjne, które zoptymalizuje koszty wydruku i w efekcie wiele firm po prostu przepłaca. Podczas wyboru drukarki do małej firmy czy kilkunastoosobowego biura zwróć uwagę przede wszystkim na takie parametry jak format druku, szybkość drukowania, rozdzielczość wydruku i dodatkowe funkcje, ułatwiające wydruk specyficznych formatów. Dowiedz się więcej, jak wybrać dobrą drukarkę do firmy.

Jak wybrać drukarkę do firmy, aby nie przepłacić?

Przede wszystkim warto już na samym początku nawiązać współpracę z profesjonalnym i rzetelnym sklepem oferującym sprzęt elektroniczny. Dobrze, aby sklep zajmował się sprzedażą nie tylko urządzeń, ale także tuszy i tonerów, ponieważ dzięki temu można nawiązać współpracę polegającą na stałych zamówieniach i oszczędzić sporo firmowych pieniędzy na tonerach czy tuszach. Przeczytaj nasz poradnik i dowiedz się, jak wygląda taka współpraca ze sklepem komputerowym.

Rodzaj drukarki czy też urządzenia wielofunkcyjnego trzeba dopasować do potrzeb firmy oraz samych pracowników. Drukarki dzielimy zasadniczo na atramentowe i laserowe. Drukarka atramentowa wykorzystuje płynny tusz, a laserowa toner w formie sproszkowanego pigmentu. Drukarka atramentowa jest tańsza, jednak koszt zakupu tuszy może niekiedy być spory. Do tego taka drukarka wymaga regularnej pracy, ponieważ inaczej tusz może wyschnąć, a głowica drukarki może ulec uszkodzeniu. Ważna jest też zatem bieżąca konserwacja i dbanie o urządzenie. Drukarka laserowa jest droższa od atramentowej, jednak oferuje bardzo szybki druk. Drukarka atramentowa jest bardziej uniwersalna i wszechstronna, dzięki czemu może być to dobry wybór do małej firmy mającej dość szeroki zakres kompetencji. Drukarka atramentowa dobrze radzi sobie także z materiałami graficznymi i zdjęciami, jednak jest znacznie wolniejsza od drukarki laserowej.

Tanie tonery do firmy – czy to na pewno dobry pomysł?

Na rynku nie brakuje podróbek, tonerów z nadużyć czy też tzw. white box. Tonery w białych opakowaniach warto wziąć pod uwagę tylko wtedy, gdy otrzymaliśmy je w ramach stałej współpracy z zaufanym sklepem elektronicznym, który otrzymał je bezpośrednio od producenta. Koszt produkcji opakowania na tusz czy toner nie jest mały, jednak w przypadku pewnej i profesjonalnej współpracy nie jest to potrzebne. Sklep komputerowy musi dać gwarancję, że produkt pochodzi bezpośrednio od producenta. Dowiedz się więcej o znaczeniu opakowań tonerów. Nie warto jednak stosować tonerów z niepewnych źródeł takich jak aukcje internetowe czy ogłoszenia. Nie wiesz wtedy, kto naprawdę sprzedaje taki produkt i skąd go ma. Sprzedawcy kuszą niskimi cenami, jednak trzeba wiedzieć, że nieoryginalny toner może uszkodzić drukarkę. Co więcej, jeśli nawet dojdzie do awarii z innego powodu, to producent może odmówić nam naprawy na gwarancji, argumentując to właśnie faktem korzystania z nieoryginalnych tonerów.

Stałe zamówienia i współpraca ze sklepem komputerowym

W ale.pl oferujemy możliwość nawiązania stałej współpracy dla firm i biur. Możemy zaproponować duży wybór drukarek oraz sprzętu drukującego, a także doskonałe, oryginalne tusze i tonery do drukarek HP czy Samsung. Stała współpraca to gwarancja jakości i ceny oraz rabaty. Oferujemy np. oryginalny zestaw dwóch tonerów do uzupełniania czarnego tonera HP 103AD Neverstop. Kupisz u nas także cały zestaw wysokiej jakości tonerów HP 85A w kolorze czarnym. W naszym asortymencie są też tonery kolorowe – np. oryginalny toner HP 410A purpurowy czy toner HP 117A błękitny.

Potrzebujesz pomocy przy wyborze drukarki czy materiałów eksploatacyjnych do firmy lub biura? Skontaktuj się z nami, a nasz specjalista pomoże Ci wybrać optymalne rozwiązanie! Napisz: bok@ale.pl lub zadzwoń: 22 290 77 77.

Baner kontakt do handlowca