Coś się stało z Twoim niedawno zakupionym urządzeniem i niewłaściwie pracuje?
Jesteśmy na straży, by wesprzeć Cię w takiej sytuacji.
Choć może wydawać Ci się, że Twój problem jest ogromny?
Poprowadzimy Cię jak po sznurku najszybszą i najprostszą drogę do jego rozwiązania.
Sprawdź nasze poniższe wskazówki dla odpowiedniego producenta sprzętu, który chcesz zareklamować.
I już za chwilę trafi on do odpowiednich ludzi, którzy się nim zajmą.

   

Pamiętaj, aby przygotować dowód zakupu — przyda się przy wypełnianiu formularzy zgłoszeniowych oraz jego kopię należy zawsze dodać do przekazywanego do serwisu urządzenia!

 

Reklamacja produktów HP

Jeżeli chcesz zareklamować produkt z HP, możesz to zgłosić pod numerem telefonu 22 56 66 000 lub skorzystaj z dedykowanej strony tutaj.

  

Reklamacja produktów Blaupunkt

Jeżeli chcesz porozmawiać z serwisem Blaupunkt, zadzwoń pod numer telefonu 22 688 08 33 lub skorzystaj z formularza zgłoszeniowego, klikając tutaj.

  

Reklamacja produktów Amazfit

Naprawę produktów Amazfit najszybciej zgłosić korzystając z dedykowanego do tego celu formularza tutaj.

  

Reklamacja produktów Navitel

Produkty Navitel należy zgłaszać poprzez wypełnienie i wydrukowanie formularza reklamacyjnego — można go pobrać tutaj. Po wypełnieniu formularza dokładamy do przygotowanego i odpowiednio zabezpieczonego sprzętu, który wysyłamy do serwisu Navitela. Paczkę możemy wysłać na koszt serwisu — wypełniając potrzebne dane do przesyłki tutaj.

  

Reklamacja produktów MIO

Produkty MIO można najszybciej zareklamować, wypełniając dedykowany formularz na stronie tutaj.

  

Reklamacja produktów Denvert

Zgłoszenie sprzętu Denver do naprawy należy dokonać, wypełniając zgłoszenie na tej stronie.

  

Reklamacja produktów pozostałych producentów

Nie znalazłeś powyżej producenta Twojego sprzętu? Napisz na adres pomagamy@ale.pl lub zadzwoń pod numer 22 290 77 77 i połącz się z konsultantem, który pomoże rozwiązać Twój problem.