HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w|DMR for Desktops Zobacz większe

HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna (do gwarancja 3/3/3) - 5 lata - u użytkownika - 9x5 - czas reakcji: NBD - dla ProDesk 400 G7, 405 G8; ProOne 440 G9HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops     Manufacturer HP INC. Manufacturer Part No U11BWE   Opis produktu Usługa serwisowa w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym zapewnia wysokiej jakości zdalną pomoc oraz obsługę serwisową urządzenia realizowaną u Klienta w następnym dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia serwisowego.

ilość dostępnych produktów: 100

Producent: HP Inc.

U11BWE

Nowy produkt

785,49 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

dodaj do listy życzeń

napisz opinię

Zapytaj o produkt
HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Opis HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna (do gwarancja 3/3/3) - 5 lata - u użytkownika - 9x5 - czas reakcji: NBD - dla ProDesk 400 G7, 405 G8; ProOne 440 G9
HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops
  
ManufacturerHP INC.
Manufacturer Part NoU11BWE
 
Opis produktu
Usługa serwisowa w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym zapewnia wysokiej jakości zdalną pomoc oraz obsługę serwisową urządzenia realizowaną u Klienta w następnym dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia serwisowego.
Kluczowe zalety
  • Zdalna pomoc i diagnostyka problemu
    Po dokonaniu zgłoszenia, serwis, we współpracy z Klientem, rozpocznie realizację usługi w czasie trwania określonego w umowie okna serwisowego, aby ustalić przyczynę awarii urządzenia, przeprowadzić zdalną diagnostykę, przygotować rozwiązanie i naprawić urządzenie.
  • Obsługa w miejscu instalacji
    W przypadku problemów sprzętowych, które, zgodnie z oceną HP, nie mogą być rozwiązane zdalnie, autoryzowany przez HP przedstawiciel przyjeżdża do Klienta w celu rozpoczęcia wykonywania usługi w następnym dniu po przyjęciu zgłoszenia serwisowego w czasie trwania okna serwisowego. Zgłoszenia otrzymane poza obowiązującym oknem serwisowym zostanie przyjęte następnego dnia, w ramach następnego okna serwisowego i zostanie obsłużone w ciągu kolejnego dnia, po przyjęciu zgłoszenia. Usługa jest realizowana w oknie serwisowym od 8:00 do 17:00 czasu lokalnego, od poniedziałku do piątku wyłączając dni wolne od pracy.
  • Zarządzanie procesem rozwiązywania problemów
    HP stworzyło formalne procedury, w celu efektywnego rozwiązywania bardzo złożonych problemów sprzętowych. Lokalne biuro HP na bieżąco monitoruje przebieg działań, odpowiednio angażując zasoby HP oraz, w razie potrzeby, wybranych innych firm.
Ogólne
Łącznie z obsługą Części i robocizna
Lokalizacja U użytkownika
Okres pełnego kontraktu 5 lata
Czas reakcji Następny dzień roboczy
Dostępność obsługi 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu
Konfiguracja zastępcza Gwarancja 3/3/3
Szczegóły
Obsługa i wsparcie Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 5 lat - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie (8:00 - 17:00) / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne - zdalna diagnostyka - 5 lat
Zachowanie wadliwych nośników - 5 lat
Informacja o kompatybilnosci
Zaprojektowany dla HP ProDesk 400 G7, 405 G8
HP ProOne 440 G9

#aledostawy

Kurier

Kurier 0,00 zł

Szybka dostawa!

Kurier - za pobraniem

Kurier - za pobraniem 19,90 zł

Szybka dostawa!

Opinie HP 5 years Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Oceń ten produkt