HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w|DMR for Desktops Zobacz większe

HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna (do 1/1/1 warranty) - 1 rok - u użytkownika - 9x5 - czas reakcji: NBD - dla HP 20X G8, 295 G8, 34; Pro 260 G9, 290 G9; ProDesk 405 G8; ProOne 440 G9HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops     Manufacturer HP INC. Manufacturer Part No U11C9E   Opis produktu Usługa serwisowa w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym zapewnia wysokiej jakości zdalną pomoc oraz obsługę serwisową urządzenia realizowaną u Klienta w następnym dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia serwisowego.

ilość dostępnych produktów: 100

Producent: HP Inc.

U11C9E

Nowy produkt

181,99 zł

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

dodaj do listy życzeń

napisz opinię

Zapytaj o produkt
HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Opis HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna (do 1/1/1 warranty) - 1 rok - u użytkownika - 9x5 - czas reakcji: NBD - dla HP 20X G8, 295 G8, 34; Pro 260 G9, 290 G9; ProDesk 405 G8; ProOne 440 G9
HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops
  
ManufacturerHP INC.
Manufacturer Part NoU11C9E
 
Opis produktu
Usługa serwisowa w miejscu instalacji w następnym dniu roboczym zapewnia wysokiej jakości zdalną pomoc oraz obsługę serwisową urządzenia realizowaną u Klienta w następnym dniu roboczym od przyjęcia zgłoszenia serwisowego.
Kluczowe zalety
  • Zdalna pomoc i diagnostyka problemu
    Po dokonaniu zgłoszenia, serwis, we współpracy z Klientem, rozpocznie realizację usługi w czasie trwania określonego w umowie okna serwisowego, aby ustalić przyczynę awarii urządzenia, przeprowadzić zdalną diagnostykę, przygotować rozwiązanie i naprawić urządzenie.
  • Obsługa w miejscu instalacji
    W przypadku problemów sprzętowych, które, zgodnie z oceną HP, nie mogą być rozwiązane zdalnie, autoryzowany przez HP przedstawiciel przyjeżdża do Klienta w celu rozpoczęcia wykonywania usługi w następnym dniu po przyjęciu zgłoszenia serwisowego w czasie trwania okna serwisowego. Zgłoszenia otrzymane poza obowiązującym oknem serwisowym zostanie przyjęte następnego dnia, w ramach następnego okna serwisowego i zostanie obsłużone w ciągu kolejnego dnia, po przyjęciu zgłoszenia. Usługa jest realizowana w oknie serwisowym od 8:00 do 17:00 czasu lokalnego, od poniedziałku do piątku wyłączając dni wolne od pracy.
  • Zarządzanie procesem rozwiązywania problemów
    HP stworzyło formalne procedury, w celu efektywnego rozwiązywania bardzo złożonych problemów sprzętowych. Lokalne biuro HP na bieżąco monitoruje przebieg działań, odpowiednio angażując zasoby HP oraz, w razie potrzeby, wybranych innych firm.
Ogólne
Łącznie z obsługą Części i robocizna
Lokalizacja U użytkownika
Okres pełnego kontraktu 1 rok
Czas reakcji Następny dzień roboczy
Dostępność obsługi 9 godzin dziennie / 5 dni w tygodniu
Konfiguracja zastępcza 1/1/1 warranty
Szczegóły
Obsługa i wsparcie Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 1 rok - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 9 godzin dziennie (8:00 - 17:00) / poniedziałek-piątek
Wsparcie techniczne - zdalna diagnostyka - 1 rok
Zachowanie wadliwych nośników - 1 rok
Informacja o kompatybilnosci
Zaprojektowany dla HP 200 G8, 205 G8, 295 G6, 295 G8, 34
HP Desktop Pro 300 G6
HP Pro 260 G9, 290 G9
HP ProDesk 400 G7, 405 G8
HP ProOne 440 G9

#aledostawy

Kurier

Kurier 12,90 zł

Szybka dostawa!

Kurier - za pobraniem

Kurier - za pobraniem 19,90 zł

Szybka dostawa!

Opinie HP 1 year Next Business Day Onsite Hardware Support w/DMR for Desktops

Oceń ten produkt