FAQ

Dlaczego zakupy w sklepie Ale.pl są bezpieczne?

Nasz sklep wykorzystuje system szyfrowania SSL, który stał się standardem bezpieczeństwa w Internecie. Wszelkie podawane dane osobowe są przesyłane i przechowywane w formie zaszyfrowanej. Większość przeglądarek (w zależności od ustawień) potwierdza wejście i opuszczenie zabezpieczonej witryny, autentyczność certyfikatu i zabezpieczenie transmisji danych.

W jaki sposób mogę użyć kodu promocyjnego?

Wpisanie kodu promocyjnego nie jest obowiązkowe. Kody promocyjne są wysyłane okresowo do klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej. Kod składa się z ciągu znaków (cyfry, litery). Kod należy wpisać do pola Bony rabatowe i nacisnąć przycisk Dodaj. Gdy kod został wpisany poprawnie, rabat jest automatycznie naliczany w koszyku.

W jaki sposób mogę otrzymać darmową dostawę?

Darmowa dostawa jest dostępna przy zamówieniach na kwotę 500 zł brutto lub wyższą.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Przesyłka jest wysyłana po skompletowaniu wszystkich towarów. Dostępność każdego towaru możesz sprawdzić wna stronie produktu. Jeśli zamówienie jest opłacone, lub wybrano formę płatności „Pobranie”, to zamówienie zostanie wysłane kolejnego dnia roboczego. Mailowo otrzymasz potwierdzenie wysyłki zamówienia. Standardowy czas doręczenia przesyłek kurierskich to jeden dzień roboczy.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Istnieje kilka sposobów dokonania płatności za zamówienie. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj

W jaki sposób otrzymam fakturę i gwarancję?

Faktura VAT zostanie wysłana do Państwa elektronicznie na mail podany w zamówieniu, jeżeli życzą sobie Państwo fakturę papierową wówczas prosimy o podanie tego faktu w uwagach przy składaniu zamówienia. Gwarancja zostanie wysyłana pocztą tradycyjną na adres dostawy.

Wybrałem płatność przelewem - w jaki sposób mam zapłacić?

Po złożeniu zamówienia, zobaczysz dane niezbędne do wykonania przelewu wraz z numerem konta bankowego. Zostaną one również wysłane na Twój adres email. Prosimy o dokonanie płatności w ciągu 5 dni od czasu złożenia zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana, gdy tylko płatność pojawi się na koncie. Przed dokonaniem przedpłaty prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności towarów.

Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Tą samą drogą wysyłane jest potwierdzenie wysyłki.

Czy mogę umówić się na dokładny czas odbioru przesyłki?

Przesyłka jest dostarczana pocztą kurierską w godzinach 9-20, nazajutrz od wysyłki. Nie mamy wpływu na dokładną godzinę dostawy, jednak możliwy jest kontakt z firmą kurierską w celu uzgodnienia czasu odbioru. Numer telefonu i numer przesyłki (numer listu przewozowego) zostaną wysłane mailem w momencie wysyłki zamówienia.

Co się stanie gdy nie będzie mnie w domu w momencie przyjazdu kuriera?

W przypadku, gdy kurier nie zastanie adresata, kurier pozostawi awizo z numerem telefonu, pod którym możesz uzgodnić kolejny termin odbioru.

Co mogę zrobić gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z zamówieniem lub uległa uszkodzeniu w czasie transportu?

W takich przypadkach prosimy o odmowę przyjęcia przesyłki i kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta

Czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera?

Tak, masz prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela firmy przewozowej po pokwitowaniu jej odbioru. Jeśli zawartość przesyłki nie byłaby zgodna z zamówieniem, kurier spisuje protokół niezgodności oraz przyjmuje przesyłkę do zwrotu.

Jakie są sposoby dostawy?

Istnieje kilka metod dostawy zamówienia. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj